Tokyo - Yokohama Rubber Co., Ltd. teatab, et Saksamaal asuva Nürburgringi kurvidele on antud ettevõtte üldkaubamärgi YOKOHAMA ja globaalse tippkaubamärgi
ADVAN nimed. Tegemist on Euroopa ühe tuntuima ring-
rajaga. Nimed on kasutusel viie aasta jooksul, 1. jaanuarist 2008 kuni 31. detsembrini 2012.
1927. aastal valminud Nürburgringi ringrada koosneb 5,1 kilomeetri pikkusest Grand Prix rajast ja 20,8-kilomeetrisest North’i rajast (mida nimetatakse ka Vanaks rajaks). Nimed võetakse kasutusele esimesel kurvil (S-kurv) ja tagasirge-lähedasel kurvil Grand Prix rajal. Esimene kurv saab nime YOKOHAMA-S ja teine kurv nime ADVAN Bogen. Ühtlasi paigaldati rajale 400 meetri ulatuses Yokohama reklaame. Põhjarajale (North’i rajale) paigaldati lisaks kõigile 29 kurvile Yokohama reklaamid ja raja kohal olevatele sildadele YOKOHAMA logoga reklaamsildid.
Grand Prix rada on kuulsaim ringrada maailmas, kus peetakse muu hulgas Vormel 1 ja mitmeid muid võidusõite. Maailma nõudlikema ringrajana tuntud põhjaring, mida paljude maade autotootjad kasutavad oma sportautode ja muude võimsamate mudelite katsetamiseks, on avalike ürituste ajaks üle maailma kohale sõitvate autohuviliste jaoks omandanud „hirmsa koha” maine. Yokohama Rubber’ reklaamid Nürburgringil peavad YOKOHAMA ja ADVANi globaalset tuntust tõhusalt parandama.
Yokohama Rubber on Nürburgringil oma rehve katsetanud alates 1980ndatest aastatest. 2006. aasta märtsis laiendati ringraja lähedal olevat töökoda ja asutati YOKOHAMA Test Center Nürburgring. Tunnustusena katsekeskuses baseeruvatele ning mitmel pool Euroopas läbiviidavatele katsetele on Yokohama rehvid valitud mitmete kallimate automarkide – näiteks Porsche, Mercedes-Benz ja Audi – põhivarustusse. Yokohama Rubber tõhustab veelgi oma globaalse tippkaubamärgi ADVAN ja muude toodete arendustööd ning nende tarnimist maailma juhtivate autotootjate ja tuuningufirmade originaalvarustusena.
|